Search Unity

1. The 2022.1 beta is now available for testing. To find out what's new, have a look at our 2022.1 beta blog post.
    Dismiss Notice

Mensaje "Safe Mode" | "Safe Mode" message

Discussion in 'Editor & General Support' started by FRANCOVITTORI, Nov 26, 2021.

1. FRANCOVITTORI

FRANCOVITTORI

No tengo idea de cómo o porqué pero trate de iniciar un nuevo proyecto de Unity en Unity Hub (Fue el primer proyecto), me apareció un mensaje que decía que el programa tenia un problema de compilación.

Si apretaba "ignore" me aparecía otro mensaje que no me dejaba continuar, si apretaba "Enter Safe Mode" aparecía una pantalla en negro con el menú superior de Unity que no me dejaba hacer nada.

Me contacté con el equipo de problemas técnicos de Unity, me dijeron que podría ser un problema de los drivers gráficos pero los actualice y me funcionan correctamente.

A alguien le paso el mismo error o sabe como solucionarlo? Me seria de mucha ayuda.
    ________________________________________________________________________________________

I have no idea how or why but I tried to start a new Unity project in Unity Hub (It was the first project), I got a message that said that the program had a compilation problem.

If I pressed "ignore" another message appeared It wouldn't let me continue, if I pressed "Enter Safe Mode" a black screen would appear with the upper Unity menu that would not let me do anything.

I contacted the Unity technical problems team, they told me it could be a problem with the graphics drivers but I updated them and they work correctly.

Did someone get the same error or know how to solve it? It would be very helpful

2. FRANCOVITTORI

FRANCOVITTORI

La versión de Unity que uso es 2020.2.1 pero me pasa en todas las versiones anteriores

The Unity version I use is 2020.2.1 but it happens to me in all previous versions

unityunity